Subject: Vereseaduse muutmise seaduse eelnõu
From: "Andrus Varki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 14:38:45 +0300

Teie:      12.06.2024 nr 1.2-2/64-1

Meie:    28.06.2024 nr JUR-3/2151-2

Tere

Ravimiametil ei ole märkuseid arvamuse avaldamiseks esitatud eelnõu teksti
osas, kuid on tähelepanekuid eelnõu seletuskirja kohta. Eelnõu seletuskiri
võib tekitada lugejas segadust, et ülesanne teha järelevalvet vere
käitlemise üle on Terviseametil. Vere käitlemise üle järelevalve pädevus
on sätestatud VereS § 20 ning lõike 2 kohaselt on Terviseameti pädevuseks
kontrollida verekabinetide tegevust ning nõuete täitmist
immunohematoloogilistele uuringutel ja vereülekannete raviks kasutamisel.

Lugupidamisega

Andrus Varki

Ravimiamet
Õigusosakonna juhataja

+372 737 4140
+372 737 4142
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1
50411 Tartu
 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.